تولد......

پس فردا تولدمه...ساعت 2 شب قدم میگذارم به این دنیا...

پوفففففف....ولی اصلن خوشحال نیستم...

چرا؟؟؟؟؟؟؟نمیدونم...

اینم پست ویژه تولد...

آهنگی که دو ساله همیشه شب تولدم و حتی روز تولدمم مدام گوشش میدم میذارم تو وب...

همین آهنگ وبلاگه...خواستین دانولش کنین اینجا با کیفیت ترش هست...

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی به نام تولد با ۲ کیفیت متفاوت . . .

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Amin Habibi - Tavalod

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

 

اینم متن...

تولدت مبارک ، چه حرف خنده داری
چه فایده داره وقتی تو گل برام نیاری
عجب شبیه امشب داره میسوزه چشمام
دورم شلوغه اما انگاری خیلی تنهام
واسه چی زنده باشم جشن چیو بگیرم
من امشبو نمیخوام دلم میخواد بمیرم
تولدم مبارک نیست دلم گرفته غمگینم
هوای خونه دلگیره تو رو اینجا نمیبینم
تولدم مبارک نیست شکسته قلب داغونم
تو نیستی و من از دوریت خودم رو مرده میدونم
****
هیشکی خبر نداره چقد هواتو کردم
چقد دلم میخواد تو باشی دورت بگردم
هیشکی خبر نداره دارم به زور میخندم
نمیدونن چرا من چشمامو هی میبندم
چشمامو من میبندم تا منتظر بشینم
شاید تو این سیاهی بازم تو رو ببینم
تولدم مبارک نیست دلم گرفته غمگینم
هوای خونه دلگیره تو رو اینجا نمیبینم
تولدم مبارک نیست شکسته قلب داغونم
تو نیستی و من از دوریت خودم رو مرده میدونم

 



نظرات شما عزیزان:

مطهره
ساعت10:41---7 دی 1392
سلام مرضیه خانوم خوبی
ازاهنگی که گذاشتی خوشم اومده اون یکی چی بودوقتی شنیدم گریه ام گرفت
راستی بخاطراینکه بحرفم گوش دادی ممنون خیلی خوشحالم کردی


مطهره
ساعت20:07---6 دی 1392
سلام مرضی جونم خوبی
اهنگی که گذاشتی عوض کن اخه خیلی غمگینه یک اهنگ شادبذارلطفاباشه


مسلم
ساعت21:44---4 دی 1392
سلام مرضیه جان
وبلاگ قشنگی داری .مطالب جالبی هم گذاشتی مخصوصا این آهنگ .راستش من نتونستم دانلودش کنم ولی قبلا گوشش دادمه .واقعا قشنگه .
راستی پیشاپیش تولدت مبارک باشه .ان شاالله 120 ساله بشی .
خوشحال میشم به منم سری بزنی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 4 / 10 / 1392برچسب:, | 21:29 | نویسنده : مرضیه |
  • نور زهرا
  • علی شش