تنهام...

امشب تنهای تنهای تنهام...

اونقد که دلم میخواد چشمامو بذارم رو هم و دیگه فردایی نباشه که چشم باز کنم...

چی میشد اگه میشد؟؟

هعی خدا...

خسته شدم از تنهایی...

یعنی میشه یه روزی بشه منم دیگه تنها نباشم؟


یه عشق داشته باشم...

با هم باشیم...

هم دیگه رو دوست داشته باشیم...

برا آینده مون نقشه بکشیم...

شوخی کنیم با هم....

بعد من هی اذیتش کنم...

آخه من مدلم همین جوریه هر کیو دوست داشته باشم اذیت میکنم خیلی کیف میده....

هعی خدا....

حوصله ام سر رفت...

پس این سه چهارم گمشده من کی پیدا میشه؟؟

بزنم لهش کنم مرتیکه ولگرد رو...بگم این همه مدت کجا بودی؟؟

یعنی همسر آینده من الان دوست پسر کیه؟؟دهنش سرویس

خب دیگه نطق های امشبو نوشتم...

برم بخوابم تا داد مامی در نیومده...

اینم بوس برا عشقی که هنوز عاشقش نشدم...

بای همگی...



نظرات شما عزیزان:

دلتنگ
ساعت15:36---18 آبان 1392
خخخخخخ



انشااله نصیبت بشه اون سه چهارمت
پاسخ: خدا از ته دلت بشنوه دلتنگ جان...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 12 / 8 / 1392برچسب:, | 21:48 | نویسنده : مرضیه |
  • نور زهرا
  • علی شش